Pierwszy i jedyny w Polsce certyfikowany program w zakresie
Rozwojowego Wsparcia w Kryzysie Emocjonalnym™ oraz Pozytywnej Psychologii Kryzysu™

Poziom II: Coach i Mentor Kryzysowy™

Gdańsk

Program szkoleniowy certyfikowany i akredytowany przez
Polskie Towarzystwo Interwencji i Coachingu Kryzysowego

Poziomy kwalifikacji i akredytacji

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu "Coach/Mentor Kryzysowy"...

Unikalne, poszukiwane kompetencje 

Jako coach / mentor kryzysowy będziesz w stanie pomóc klien­tom, którym nie jest w stanie pomóc coach pracu­jący meto­dami klasy­cznymi. Biorąc pod uwagę, że 70% osób zgłasza­ją­cych się do coachów jest w mniejszym lub więk­szym kryzysie, będziesz posi­adał lub posi­adała unikalne i bardzo poszuki­wane na rynku kom­pe­tencje

Unikalne możliwości biznesowe 

Unikalne i poszuki­wane na rynku kom­pe­tencje pozwalają na rozwi­janie, w sposób wyjątkowo skuteczny, włas­nego biz­nesu lub kari­ery zawodowej. Ponad to stawki za coach­ing/mentoring kryzysowy są znacznie wyższe niż ma to miejsce w przy­padku coachingu klasy­cznego. 

Tym bardziej, że na rynku nie ma prak­ty­cznie żad­nej konkurencji w zakre­sie coachingu/mentoringu kryzysowego.

Unikalne możliwości rozwoju 

Zarówno w trak­cie Akademii jak i już po zakończe­niu będziesz miał lub miała możli­wość ciągłego roz­woju i zdoby­wa­nia wiedzy nie tylko w zakre­sie coachingu/mentoringu kryzysowego, ale także psy­chologii stresu, psy­chologii sukcesu, neu­ro­bi­ologii sukcesu, pod­sta­wowych i zaawan­sowanych aspek­tów psy­chologii człowieka, a także mar­ketingu i sprzedaży usług coachin­gowych.

Certyfikat Coacha/Mentora Kryzysowego™ jest podstawą do wzięcia udziału w szkoleniu Terapeuta Kryzysowy IPTK™

Warunki wstępne udziału w szkoleniu

W szkoleniu mogą wziąć udział TYLKO osoby z wykształceniem min. licencjat
oraz posiadające certyfikat Konsultanta Kryzysowego IPTK

Program szkolenia
(6 dni szkoleniowych + 6 dodatkowych kursów na platformie e-learningowej)

Szkolenie składa się z trzech weekendowych zjazdów (łącznie 6 dni szkoleniowych) oraz dodatkowych kursów w postaci nagrań video oraz materiałów tekstowych na naszej internetowej platformie szkoleniowej. Łącznie to około 130 godzin.

Program szkoleń stacjonarnych

(kliknij w numer zjazdu, aby zobaczyć szczegóły)

  • Zjazd 1 (dzień 1 i 2)
  • Zjazd 2 (dzień 3 i 4)
  • Zjazd 3 (dzień 5 i 6)

Zjazd I

Dzień 1

Sztuka zadawania pytań, czyli metamodel językowy i zręczność językowa w praktyce

  • 1. Mapa świata klienta - dlaczego ważne jest zrozumienie czym jest i w jaki sposób powstaje mapa świata klienta...
  • 2. Meta Model Językowy
  • Wstęp do Metamodelu - struktura głęboka, struktura powierzniowa
  • Usunięcia
  • Generalizacje
  • Zniekształcenia
  • 3. Zręczność językowa
  • 4. Warsztaty - ćwiczenia w parach oraz grupach

Dzień 2

Podstawy struktury coachingu klasycznego oraz mentoringu

  • 1. Podstawy coachingu kryyzsowego
  • Otoczenie
  • Zasady
  • Umiejętności
  • Struktura
  • 2. Podstawy mentoringu kryzysowego
  • Zasady
  • Umiejętności
  • Struktura
  • 3. Warsztaty - ćwiczenia w parach oraz grupach

Zjazd II

Narzędzia w pracy coacha i mentora kryzysowego

Dzień 3

  • Strategia pracy w oparciu o model 10 kroków
  • Narzędzia wspierające diagnozę
  • Wywiad diagnostyczny – o co pytać i czego muszę się dowiedzieć
  • Określanie głębokości kryzysu - FOS
  • Diagnoza różnicowa: czym różni się kryzys od depresji i dystymi
  • Narzędzia wspierające etap działania
  • Identyfikacja zasobów klienta (metody analizy dostępne i utracone)
  • Praca nad odbudową zasobów energetycznych klienta
  • Jak pracować z emocjami w kryzysie (negatywne i pozytywne)

Dzień 4

  • Narzędzia wspierające etap działania (cd)
  • Jak pracować nad restrukturyzacją poznawczą kryzysu
  • W jaki sposób wspierać klienta i budować w nim poczucie sprawstwa (wewnętrzna siła)
  • Narzędzia do monitoringu i rola monitoringu w pracy z klientami w kryzysie
  • Czym jest rozwój pokryzysowy i jak aktywizować potencjał rozwojowy kryzysu
  • Ćwiczenia praktyczne, analiza przypadku i praca w parach

Zjazd III

Dzień 5

  • Całodzienne warsztaty, czyli jak wszystko czego dowiedziałeś lub dowiedziałaś się o kryzysie zastosować w praktyce coacha/mentora.

    Cały dzień poświęcony będzie na praktyczne ćwiczenia w parach i grupach wieloosobowych w celu integracji wiedzy dot. struktury pracy z kryzysem poznanymi wcześniej metodami.

Dzień 6

Praktyczna psychologia osiągnięć

  • 1. Neurobiologiczne podstawy psychologii osiągnięć
  • Mózg w kryzysie
  • Systemy racjonalne i emocjonalne
  • Myślenie szybkie i wolne
  • 2. 7-poziomowy model osiągania celow
  • 3. Praca z przekonaniami i watościami
  • Cele i odroczona gratyfikacja
  • 4. Strategie wyznaczania celów
  • 5. Praca z nawykami

6 uzupełniających kursów on-line na platformie e-learningowej

Zobacz jak wygląda nasza platforma szkoleniowa (on-line)

Odtwórz wideo

Korzyści z udziału w szkoleniu i zdobycia kwalifikacji
oraz certyfikatu Coacha i Mentora Kryzysowego

  • Dzięki udziałowi w szkoleniu:
  • zrozumiesz, czym są kryzysy emocjonalne, jakie są ich rodzaje i źródła oraz w jaki sposób coach kryzysowy może pomóc osobie przeżywającej umiarkowany lub lekki kryzys.
  • dostaniesz rozbudowaną listę wskaźników pozwalających nie tylko określić występowanie kryzysu, ale również jego natężenie i głębokość, dzięki czemu łatwiej będziesz mogła dostosować swoje metody pracy do konkretnego klienta,
  • odkryjesz przez jakie konkretne etapy przechodzi osoba w kryzysie oraz co takiego charakteryzuje każdy z etapów, dzięki czemu zawsze będziesz wiedzieć, czego spodziewać możesz się spodziewać podczas kolejnych sesji,
  • poznasz również dokładną strukturę procesu coachingu kryzysowego (m.in jak krok po kroku powinno wyglądać pierwsze spotkanie z osobą w kryzysie, jak przeprowadzić wywiad diagnostyczny, jaka jest rola wsparcia emocjonalnego i jak odpowiednio je wykorzystywać oraz jak pracować z samymi emocjami pojawiającymi się w trakcie kryzysu),
  • dowiesz się również, jak wykorzystywać kryzys do rozwoju - wbrew temu, co sądzi wiele osób, kryzysy emocjonalne mogą doprowadzić do szeregu pozytywnych zmian w naszym życiu, jeżeli w trakcie ich trwania osoba go przeżywająca otrzyma odpowiednie wsparcie,
  • nauczysz się też dbać o własne zdrowie psychiczne - praca z drugim człowiekiem potrafi być obciążająca emocjonalnie, dlatego musisz umieć zadbać o higienę pracy oraz odpowiednie nawyki.

Egzaminy i certyfikacja

  • OPCJA I. Certyfikat Coacha i Mentora Kryzysowego + suplement do certyfikatu z wykazem modułów i ilością godzin + wpis na listę coachów kryzysowych (certyfikacja I stopnia)
  • Posiadanie Certyfikatu Konsultanta Kryzysowego
  • Udział we wszystkich szkoleniach stacjonarnych w ramach kursu Coaching i Mentoring Kryzysowy (obowiązkowa obecność na wszystkich zjazdach)
  • Zaliczenie testu sprawdzającego wiedzę merytoryczną z kursu – jest to test jednokrotnego wyboru przeprowadzany na platformie szkoleniowej
  • Napisanie pracy pisemnej (esej) na zadany temat z zakresu kryzysu - temat podany jest na platformie szkolenowej
  • Wykonanie analizy przypadku (według wzoru zamieszczonego na platformie szkoleniowej)
  • Zaliczenie testu teoretycznego z Podstawy Psychologii na platformie szkoleniowej przez osoby NIE posiadające stosownego dokumentu poświadczającego ukończenie studiów wyższych w zakresie psychologii lub psychiatrii, psychoterapii lub ukończenie studiów podyplomowych w zakresie interwencji kryzysowej i/lub psychotraumatologii.
  • UWAGA! Certyfikat podlega aktualizacji po 5 latach. W celu przedłużenia jego ważności należy odbyć dodatkowe 14 h szkolenie w zakresie Pozytywnej Terapii Kryzysu
  • OPCJA II. Certyfikat Akredytowanego Coacha i Mentora Kryzysowego + suplement do certyfikatu z wykazem modułów oraz ilością godzin + wpis na listę coachów kryzysowych (certyfikacja II stopnia)
  • Tylko dla absolwentów ACK posiadających udokumentowane wykształcenie psychologiczne (t.j. dyplom ukończenia studiów na kierunku psychologia; psychiatrii; dyplom psychoterapeuty; dyplom studiów podyplomowych na kierunku interwencja kryzysowa i/lub psychotraumatologia na SWPS, mogą ubiegać się o akredytację (certyfikację II stopnia)
  • Posiadanie Certyfikatu Konsultanta Kryzysowego
  • Udział we wszystkich szkoleniach stacjonarnych w ramach kursu Coaching i Mentoring Kryzysowy (obowiązkowa obecność na wszystkich zjazdach)
  • Zaliczenie testu sprawdzającego wiedzę merytoryczną z kursu – jest to test jednokrotnego wyboru przeprowadzany na platformie szkoleniowej
  • Napisanie pracy pisemnej (esej) na zadany temat z zakresu kryzysu
  • Wykonanie analizy przypadku (według wzoru zamieszczonego na platformie szkoleniowej)
  • Przedstawienie stosownego dokumentu poświadczającego ukończenie studiów wyższych w zakresie psychologii lub psychiatrii, psychoterapii lub ukończenie studiów podyplomowych w zakresie interwencji kryzysowej i/lub psychotraumatologii (Uniwersytetu SWPS)
  • UWAGA! Certyfikat podlega aktualizacji po 5 latach. W celu przedłużenia jego ważności należy odbyć dodatkowe 14 h szkolenie w zakresie Pozytywnej Terapii Kryzysu

Kto prowadzi szkolenie?

  • dr Elżbieta Kluska - Łabuz
  • Psycholog, interwent kryzysowy, akredytowany coach kryzysowy. Ukończyła certyfikowany kurs w zakresie Psychological First Aid. Współtworzy Instytut Pozytywnej Terapii Kryzysu.™oraz Coachingu Kryzysowego™.
    Specjalizuje się w pracy z osobami w kryzysie oraz szeroko pojętej psychoedukacji z zakresu radzenia sobie w sytuacjach trudnych, stresowych i kryzysowych. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Wydziale Zamiejscowym w Sopocie.
  • Piotr M. Łabuz
  • Psycholog, interwent kryzysowy i akredytowany coach kryzysowy. Współzałożyciel Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu™ oraz Coachingu Kryzysowego™.
    Specjalizuje się w psychologii zmiany, psychologii osiągania celów oraz psychologii pieniądza. Ekspert w zakresie strategii budowania marki oraz marketing i sprzedaży on-line. Jako wykładowca, przez wiele lat prowadził zajęcia na studiach podyplomowych „Interwencja kryzysowa” na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Co otrzymujesz w ramach szkolenia?

  • Udział w trzech weekendach szkoleniach (6 dni)
  • 12-miesięczny dostęp do platformy szkoleniowej
  • Materialy szkoleniowe
  • Kawa, herbata, woda, soki, ciastka, owoce w trakcie przerw kawowych
  • egzamin oraz - po zdaniu egzaminu - certyfikaty i wpis na listę coachów / mentorów kryzysowych

Termin i miejsce szkolenia

  • Gdańsk
  • Terminy zjazdów szkoleniowych:
  • Zjazd I: 25 - 26 kwietnia 2020 r. (sobota-niedziela)
  • Zjazd II: 30 - 31 maja 2020 r. (sobota-niedziela)
  • Zjazd III: 20 - 21 czerwca 2020 r. (sobota-niedziela)
  • Miejsce zjazdów szkoleniowych
  • Gdański Park Naukowo-Technologiczny
  • ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk

Rezerwacja miejsca

  • Aby zarezerwować miejsce na szkoleniu wybierz opcję płatności i dokonaj rezerwacji

Zgłoszenie na szkolenie


PŁATNOŚĆ JEDNORAZOWA
PLN4970
PLN 2970 brutto (zawiera podatek VAT)
  • Udział w 6 dniach szkoleniowych
  • Dostęp do 6 kursów on-line na platformie szkoleniowej
  • Łącznie 130 godzin praktycznej wiedzy
  • 30 materiałów tekstowych
  • Bezpłatne przystąpienie do egzaminu (w ciągu 12 miesięcy od przystąpienia do Akademii)
  • Bezpłatna certyfikacja (w ciągu 12 miesięcy od przystąpienia do szkolenia)

Zgłoszenie na szkolenie


PŁATNOŚĆ RATALNA (4 comiesięczne raty)
PLN4970
PLN 820 brutto (zawiera podatek VAT)
  • Udział w 6 dniach szkoleniowych
  • Dostęp do 6 kursów on-line na platformie szkoleniowej
  • Łącznie 130 godzin praktycznej wiedzy
  • 30 materiałów tekstowych
  • Bezpłatne przystąpienie do egzaminu (w ciągu 12 miesięcy od przystąpienia do Akademii)
  • Bezpłatna certyfikacja (w ciągu 12 miesięcy od przystąpienia do szkolenia)