Podstawy Interwencji Kryzysowej

/Podstawy Interwencji Kryzysowej
Podstawy Interwencji Kryzysowej 2016-07-21T14:17:14+00:00

Milchglas

Szkolenie „Podstawy Interwencji Kryzysowej” przygotowane zostało z myślą o osobach, które w swojej pracy stykają się z ludźmi przeżywającymi kryzysy emocjonalne, i chcą wzbogacić swoją wiedzę i umiejętności o to, jak prawidłowo reagować i skutecznie pomagać osobom w kryzysie.

Głównym celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy z psychologii kryzysu (czym jest kryzys, w jaki sposób przebiega, jak go rozpoznawać, jakie są typy kryzysów, jak prawidłowo diagnozować sytuację i oceniać stan osoby w kryzysie) oraz podstawowej wiedzy na temat pomocy osobom w kryzysie, czyli elementów interwencji kryzysowej (jak reagować, co mówić, jaki jest możliwy zakres działań, jak przebiega interwencja itd). 

Dla kogo:

  • dla profesjonalistów (psychologów, coachów, psychoterapeutów, pedagogów, pracowników socjalnych itd.) pracujących z osobami,  które doświadczają kryzysów emocjonalnych
  • dla studentów i osób przygotowujących się do zawodu związanego z pomocą drugiemu człowiekowi
  • dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat psychologii kryzysu oraz metod interwencji kryzysowej

Charakter zajęć:

Zajęcia mają charakter szkolenia internetowego (nagranie całodniowego webinarium). Uczestnicy mają okazję przećwiczyć w praktyce nowo zdobytą wiedzę i umiejętności, gdyż przez całe szkolenie odwołujemy się do case study, z którym uczestnicy zapoznają się przed rozpoczęciem szkolenia i na którym pracują w trakcie szkolenia.

Program szkolenia:

Część I. Psychologia kryzysu – podstawy
Celem pierwszej części szkolenia jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat psychologii kryzysu oraz umiejętności rozpoznawania osób w kryzysie.

  • Czym jest kryzys i jak go rozpoznać u klienta?
  • Dynamika kryzysu i etapy rozwoju kryzysu
  • Umiejętność dostosowania interwencji do etapu kryzysu na jakim znajduje się klient
  • Czynniki indywidualne (osobowościowe) wpływające na doświadczenie kryzysu – umiejętność rozpoznania i dobór metod pracy

Część II. Interwencja kryzysowa – podstawy
Celem drugiej części szkolenia jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat przebiegu interwencji kryzysowej oraz umiejętności wykorzystywania elementów interwencji do pomocy i wsparcia osobom w kryzysie.

  • Kluczowe zasady interwencji kryzysowej
  • Struktura sesji interwencji kryzysowej – 6 etapowy model pracy
  • Pierwsze spotkanie z osobą w kryzysie – czego należy się dowiedzieć
  • Kluczowe umiejętności niezbędne do skutecznej pracy w interwencji kryzysowej

Cześć III. Ćwiczenia praktyczne – case study

Termin szkolenia:

Możesz rozpocząć w dogodnym dla siebie terminie. Otrzymujesz dostęp do nagrania szkolenia na pół roku, w tym czasie możesz oglądać szkolenie dowolną ilość razy.

Wysokość inwestycji:

Kosz szkolenia wynosi 370 zł

Ważne!! ponieważ jest to szkolenie dające jedynie podstawy interwencji kryzysowej, udział w nim nie uprawnia do nazywania się ‚interwentem kryzysowym’ a jedynie zaświadcza o zdobyciu podstawowej wiedzy i umiejętności z interwencji kryzysowej.

Aby rezerwacji miejsca kliknij tutaj

Pin It on Pinterest

Share This