Moduł: Coaching Kryzysowy™

//Moduł: Coaching Kryzysowy™
Moduł: Coaching Kryzysowy™ 2017-04-13T14:40:58+00:00

 

 Wyróżnij się na rynku – zdobądź unikalną specjalizację Coacha Kryzysowego, zyskaj przewagę nad konkurencją oraz dołącz do wąskiego grona Ekspertów

Zapraszamy do Interentowej Akademii Coachingu Kryzysowego – jedynego w Polsce tak kompleksowego i wszechstronnego kursu e-learningowego pozwalającego zdobyć certyfikat Coacha Kryzysyowego.

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Coachingu Kryzysowego?

Jeżeli zadajesz sobie pytanie: 

„A po co coachowi wiedza o kryzysie? Przecież coach nie pracuje z osobami w kryzysie” to pozwól, że coś Ci powiem…

Dzisiejsze czasy sprawiają, iż coraz większa ilość osób na pewnym etapie swojego życia znajduje się w większym lub mniejszym stanie kryzysu emocjonalnego, związanym z pracą zawodową, biznesem czy życiem osobistym.

Konsekwencją tego, jest rosnąca liczba klientów w kryzysie zgłaszających się do coachów. Ocenia się, że mogą oni stanowić nawet do 50% wszystkich klientów!

Niestety, zdecydowana większość coachów (wg. badań ponad 90%) nie posiada nawet podstawowych kwalifikacji pozwalających na pracę z osobą w kryzysie.

Jeżeli więc zawodowo zajmujesz się pracą z drugim człowiekiem, to jedno jest pewne – masz kontakt z osobami w kryzysie. Pytanie brzmi: 

„Czy jesteś w stanie pomóc osobie w kryzysie?”

Praca z takim klientem diametralnie różni się od pracy ze „zwykłym” klientem. W przypadku klienta z kryzysem, zwykły proces coachingowy jest nieskuteczny. Co gorsza, bywa często wręcz szkodliwy. Jest to jeden z powodów, dla których część coachów ma problem, aby skutecznie pomagać swoim klientom. 

Posługiwanie się tradycyjnymi narzędziami coachingowymi w pracy z klientem w kryzysie przypomina próbę nauki gry w tenisa kogoś, kto ma złamaną rękę. Nie ważne jak wielki potencjał ma uczeń i jak dobry jest trener – to po prostu nie może się udać. Na szczęście zarówno uczeń jak i trener od razu są w stanie zauważyć, że z ręką jest coś nie tak.

W przypadku osoby w kryzysie nie jest to jednak takie oczywiste.

Bez odpowiedniej wiedzy i narzędzi coach nie jest w stanie stwierdzić, czy dana osoba przeżywa kryzys czy też nie. Brak prawidłowej diagnozy może doprowadzić do sytuacji, w której coach będzie próbował „nauczyć grać w tenisa kogoś, kto ma złamaną rękę”.

Dlatego też, każdy coach powinien posiadać wiedzę z zakresu podstawowych zagadnień psychologii kryzysu i interwencji kryzysowej umożliwiającą mu prawidłową ocenę sytuacji. Może wtedy – w zależności od doświadczenia i umiejętności – pracować z klientem przy pomocy adekwatnych narzędzi lub skierować go do bardziej doświadczonego specjalisty.

Warto w tym momencie zaznaczyć, że część klientów w głębokim kryzysie powinna być bezwarunkowo kierowana do interwentów kryzysowych lub psychoterapeutów – tego wymagają zasady etyki.

Jak widzisz istnieje na rynku duże zapotrzebowanie na coachów posiadających wiedzę z zakresu psychologii kryzysu. W dodatku ciągle ono rośnie.

Coraz więcej osób indywidualnych, jak również firm i korporacji zaczyna dostrzegać, że tradycyjny coaching to za mało. 

To wszystko oznacza, iż kwalifikacje coacha kryzysowego stały się na rynku wyjątkowo poszukiwane i cenione. Tym bardziej, iż zdobycie certyfikatu i akredytacji nie jest trywialne.

Daje jednak znaczącą przewagę konkurencyjną na rynku usług coachingowych, a także komfort bycia ekspertem w unikalnej specjalizacji.

Dla kogo przeznaczona jest Akademia?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób, które ukończyły już przynajmniej podstawowe szkolenie w zakresie coachingu (mogą to także być studia podyplomowe).

Aby mieć pewność, iż każda osoba uczestnicząca w Akademii wie i rozumie podstawowe pojęcia w zakresie coachingu, w ramach Akademii dajemy możliwość darmowego skorzystania z naszych materiałów ze szkolenia Pure Mind Coaching (szkolenie podstawowe dot. coachingu), które traktujemy jako powtórkę podstawowych zasad i procesu coachingowego.

Certyfikacja i akredytacja w Akademii

Uczestnicy Akademii mają możliwość uzyskania certyfikatów oraz akredytacji na trzech poziomach:

  • Poziom I – zaświadczenie o ukończeniu Akademi Coachingu Kryzysowego
  • Poziom II – certyfikat Coacha Kryzysowego i wpis na listę coachów kryzysowych.
  • Poziom III – certyfikat Akredytowanego Coacha Kryzysowego i wpis na listę akredytowanych coachów kryzysowych.

UWAGA: wydanie certyfikatów zawarte jest w cenie szkolenia, jeżeli zdasz egzamin w ciągu roku korzystania z Akademii, po przekroczeniu tego terminu, certyfikacja jest dodatkowo płatna.

Szczegółowe informacje nt. certyfikacji i akredytacji znajdziesz tutaj

Program Akademii

Program szkolenia obejmuje m.in. następujące zagadnienia:

Moduł Wprowadzający

  • Postawy coachingu – powtórka – o tym czym jest coaching, jaka jest struktura sesji oraz o podstawowych zasadach pracy z klientem.
  • Podstawy komunikacji i funkcjonowania człowieka
  • Podstawy psychologii osiągania celów
  • Poziomy funkcjonowania człowieka
  • Metamodel językowy

Moduł I – Psychologia Kryzysu

  • Czym jest kryzys, jak się objawia, z czym się wiąże, jak go rozpoznawać
  • Wstęp do diagnozy kryzysu: jakie są rodzaje, obszar i źródła kryzysów z którymi możesz mieć do czynienia w pracy z klientami
  • Co się dzieje w mózgu osoby przeżywającej kryzys i jakie różnice indywidualne szczególnie warto wziąć pod uwagę pracując z osobą w kryzysie
  • Jaka jest dynamika kryzysu i przez jakie etapy przechodzi osoba będąca w kryzysie
  • Wsparcie w kryzysie i jego rola
  • Praca z emocjami w kryzysie
  • Techniki i strategie pracy z klientem w kryzysie
  • Psychologia stresu – stres chroniczny a kryzys

Moduł II – Podstawy Interwencji Kryzysowej

  • Wstęp do interwencji kryzysowej
  • Podstawowe zasady interwencji kryzysowej
  • Po czym poznaje kryzys – wskaźniki fizjologicznych, emocjonalnych, behawioralnych i poznawczych
  • Jak wygląda sposób pracy z klientem w zależności od etapu kryzysu na jakim jest
  • Jakie czynniki osobowościowe wpływają na sposób przechodzenia kryzysu
  • Modele interwencji kryzysowej
  • Struktura interwencji kryzysowej

Moduł III – Coaching Kryzysowy

  • Podstawy interwencji kryzysowej w pracy coacha
  • Zasady, kompetencje i umiejętności w coachingu kryzysowym
  • Psychologia i struktura coachingu kryzysowego
  • Rodzaje interwencji
  • Pierwsze spotkanie z osobą w kryzysie, czego muszę się dowiedzieć, jakie informacje zebrać – schemat pracy
  • Jak wykorzystać kryzysy do rozwoju
  • Higiena pracy coacha z klientem w kryzysie
  • Materiały dodatkowe – psychoedukacja

Dodatkowe (bonusowe) szkolenia dla uczestników Akademii

W ramach akademii uczestnik szkolenia otrzymuje dostęp do dodatkowych materiałów ze szkoleń:

  • Pure Mind Coaching (podstawowe szkolenie coachingowe), są to materiały które pełnią rolę powtórki z wiedzy dotyczącej coachingu, tak aby uczestnicy w każdym momencie mogli odświeżać potrzebne im informacje. Zakładamy bowiem że do Akademii Coachingu Kryzysowego przystępują osoby które są już coachami. Dostęp od materiałów szkoleniowych Pure Mind Coaching, jest zatem bonusem i dodatkiem, nie stanowi on podstawy do tego by uzyskać certyfikat coacha lub zaświadczenie w szkoleniu z coachingu, które jest wymagane do uzyskania certyfikatu coacha kryzysowego.
  • Szkolenie z Podstaw Psychologii, które obejmuje pięć modułów: podstawy psychologii różnic indywidualnych, podstawy psychologii społecznej, podstawy psychologii osobowości, podstawy psychologii emocji i motywacji, podstawy psychologii rozwojowej. 

Co o szkoleniu sądzą jego uczestnicy?

rosiakAnna Rosiak, coach kryzysowy (absolwentka Akademii Coachingu Kryzysowego)

„Informację o możliwości odbycia szkoleń w ramach  Akademii Coachingu Kryzysowego  przekazał mi mój mąż.  Jest on żywo zainteresowany tematami rozwoju  osobistego  i  od wielu lat „kibicuje” mi w mojej pracy. 

Będąc osobą otwartą na nową wiedzę i doświadczenia,  postanowiłam  zapisać się na szkolenia. 

W ramach Akademii Coachingu Kryzysowego  dostępne są szkolenia przeprowadzane w  formie webinarów i szkoleń stacjonarnych. Szkolenia w postaci webinarów  pozwalają   mi efektywnie wykorzystywać mój czas. Dają możliwość, bez wychodzenia z domu, podnoszenia  swoich kwalifikacji i zdobywania   nowej  wiedzy.  Ze względu na wielość i różnorodność  podejmowanych przeze mnie zadań zawodowych, są  dla mnie bezcennym sposobem  samokształcenia.

Szkolenia w ramach Akademii Coachingu Kryzysowego przerosły moje oczekiwania. Ukończyłam coaching kryzysowy oraz coaching kryzysowy w biznesie. Wiedza, którą zdobyłam wzbogaciła mnie jako coacha,  o szersze spojrzenie na sytuacje moich klientów i zwróciła  szczególną uwagę na prawidłową diagnozę osób z którymi pracuję. Uświadomiła mi jeszcze bardziej ,znaczenie kryzysów w moim życiu. Wzbogaciła mnie o dodatkowe informacje dotyczące sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Tak wypracowane, nowe,  podejście do kryzysów  dało mi spokojniejsze spojrzenie w przyszłość i zwiększyło zaufanie do siebie.

O wysokiej jakości prowadzonych szkoleń decydują przede wszystkim osoby prowadzące: – Elżbieta Kluska – która ze spokojem, perfekcyjnym, profesjonalnym przygotowaniem i przekazaniem  materiałów pomaga dogłębnie zrozumieć przekazywane przez siebie treści.

–  Piotr Łabuz – który posiada nieocenioną wiedzę fachową w zakresie rozwoju osobowości, oraz umiejętność jej przekazywania. Potrafi zaangażować i zachęcić  uczestników do dalszej pracy.

W pracy  Elżbiety Kluski i Piotra Łabuza wysoko cenię sobie umiejętność nauczania osób dorosłych.

Polecam gorąco szkolenia w ramach Akademii Coachingu Kryzysowego zarówno dla osób pracujących zawodowo z innymi ludźmi, jaki dla tych, zainteresowanych  własnym rozwojem. Zdobyta tak wiedza  poszerza świadomości samego siebie, daje możliwość zrozumieniu tego co się z nami dzieje, możliwość lepszego zrozumienia innych i bardziej efektywnego działaniu w obliczu kryzysów i sytuacji trudnych.

Elu, Piotrze… dziękuję Wam za obecność w moim życiu,  serce które wkładacie w swoja pracę i chęć dzielenia się wiedzą z innymi. „

 

Sylwia Słotwińska-Karaś_2Sylwia Słotwińska – Karaś, coach kryzysowy (absolwentka Akademii Coachingu Kryzysowego)

„Skuteczność pracy każdego coacha oraz zakres problemów z jakimi będzie się w stanie zmierzyć w pracy z klientem bardzo zależy od jego warsztatu, wiedzy i umiejętności.

Akademia Coachingu Kryzysowego powinna według mnie obowiązkowo znaleźć się na liście szkoleń każdego coacha. Jest to bardzo rozwijające, niezwykle ciekawe i doskonale poprowadzone szkolenie, które „otwiera oczy” na aspekty, których tradycyjny coaching nie dotyka, a przez które często bywa nieskuteczny.

Dzięki wiedzy jaką otrzymałam w trakcie szkolenia zrozumiałam co tak naprawdę ogranicza osoby znajdujące się w trudnej sytuacji, jak poradzić sobie z takim wyzwaniem i jak doprowadzić klienta do stanu, w którym tradycyjne podejście do coachingu pozwoli osiągnąć najlepsze rezultaty.

Jako coach, w swojej obecnej pracy, bardzo często korzystam z tych umiejętności, zwłaszcza pracując z ludźmi „korporacji”.  

 

Mateusz BrolMateusz Brol, coach kryzysowy (absolwent Akademii Coachingu Kryzysowego)
„Dlaczego warto być coachem kryzysowym?

Po pierwsze prestiż. Po drugie nieograniczony rynek, po trzecie pieniądze. Bo w tym tempie życia i ilości obowiązków – hodujemy sobie ciągle mniejsze lub większe kryzysy, które nie przepracowane – uderzają potem ze zdwojoną siłą.

Ja przeszedłem głęboki kryzys – wiedza zdobyta podczas nabywania kompetencji coacha kryzysowego,  po pierwsze pomogła mi usystematyzować własne strategie na trudne chwile, po drugie pozwoliło mi dostrzec jak wiele jest do zrobienia w moim otoczeniu ku pożytkowi własnemu i osób, które wspieram i będę wspierał. Polecam!”

Zobacz wypowiedzi uczestników

(Uczestnicy nawiązują do szkolenia stacjonarnego Coaching Kryzysowy, w którym również możesz wziąć udział, korzystając z oferty specjalnej opisanej na dole strony).

W jaki sposób odbywa się szkolenie?

  • Szkolenie odbywa się na specjalnej internetowej platformie szkoleniowej.
  • Każdy uczestnik rejestrując się na platformie uzyskuje dostęp do materiałów szkoleniowych, przez 12 m-cy.
  • Ponad to, uczestnicy zapraszani są na regularne webinary poświęcone tematyce coachingu kryzysowego, psychologii kryzysu, itd.
  • Materiały szkoleniowe dostępne będą przez okres 12 miesięcy. Przez taki sam okres czasu uczestnicy szkolenia mogą przystąpić do procesu certyfikacji i akredytacji składającym się z trzech elementów (egzamin testowy, esej na zadany temat oraz analiza przypadku).

Dlaczego szkolenie internetowe?

Znacząco mniejsze koszty dla uczestnikównormalne, stacjonarne szkolenie oznacza często konieczność dojazdu, noclegu (a po stronie organizatora wynajęcia sali, cateringu, itd.), wynagrodzeń dla prowadzących. To wszystko powoduje, iż szkolenia stacjonarne są z reguły znacznie droższe niż szkolenia on-line. 

Wygoda i komfort – uczestnik może przerabiać szkolenie w dowolnym miejscu, czasie i warunkach jakie są dla niego najbardziej komfortowe.

Wyższa jakość – w trakcie szkolenie stacjonarnego nie ma możliwość kilkukrotnego wracania do przerobionego materiału – w trakcie szkolenia internetowego materiały szkoleniowe (video, prezentacje i materiały tekstowe) możesz przeglądać dowolną ilość razy. Masz do nich dostęp przez okres 12 miesięcy!

Internetowa Akademia Coachingu Kryzysowego składa się z ponad 26 godzin nagrań i ponad 30 materiałów tekstowych (artykuły + prezentacje) mających za zadanie dostarczyć jej uczestnikom dawkę solidnej wiedzy i umiejętności.

Systematyczny kontakt z prowadzącymi (także na żywo!!!) – w szkoleniach stacjonarnych kontakt z prowadzącym jest przez 2 – 3 dni szkolenia. W przypadku akademii kontakt jest stały i trwający przez kilka miesięcy. Jest to kontakt na żywo z racji prowadzonych przez nas webinarów oraz za pośrednictwem specjalnych forów dyskusyjnych.

Światowy standard – na świecie, prowadzenie specjalizowanych szkoleń w formie on-line stało się już standardem i normą. Udowodniono, że ten sposób nauki jest często skuteczniejszy niż szkolenia stacjonarne.

Jaki jest termin rozpoczęcia IACK?

  • Internetową Akademię Coachingu Kryzysowego możesz rozpocząć w każdej chwili, nie musisz czekać na wyznaczony termin i się do niego dopasowywać. Zacznij w dowolnie wybranym i dogodnym dla Ciebie czasie!
  • Dostęp do Akademii i możliwość nieograniczonego korzystania z materiałów otrzymujesz na 12 miesięcy (jest to też czas jaki masz na zdanie egzaminu, po przekroczeniu tego terminu certyfikacja będzie dodatkowo płatna)

Eksperci prowadzący IACK

p4Piotr Łabuz – certyfikowany i akredytowany (PTPT) coach, psycholog (doktorant SWPS), interwent kryzysowy z wieloletnim doświadczeniem. Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Psychotraumatologicznego. Prowadzi zajęcia w zakresie coachingu kryzysowego na studiach podyplomowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

euraxess2_2_2Elżbieta Kluska-Łabuz – certyfikowany i akredytowany (PTPT) coach kryzysowy, psycholog (doktorant Uniwersytetu SWPS), interwent kryzysowy, specjalizuje się w pracy z klientami w kryzysie. Certyfikowany trener biznesu i rozwoju osobistego z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń skupionych wokół tematyki kryzysu. 

 

Jaka jest wysokość inwestycji?

Udział w Internetowej Akademii Coachingu Kryzysowego, to koszt wysokości 1970 zł.

Cena obejmuje dostęp do platformy IACK na 12 miesięcy oraz cały proces egzaminacyjny, w tym wydanie certyfikatów.

Płatność jednorazowa 1 970zł
Aby skorzystać z promocji kliknij tutaj

Płatność w 4 ratach (4 X 570zł)
Aby skorzystać z promocji kliknij tutaj

Płatności można dokonać również poprzez tradycyjny przelew na konto firmy, w tytule wpisując: „IACK, imię, nazwisko”.

Dane do przelewu:

NewInsight Elżbieta Kluska-Łabuz

00–140 Warszawa, Al. Solidarności 115 lok. 

Alior Bank, nr konta: 21 2490 0005 0000 4500 6046 1943

Pin It on Pinterest

Share This