Jak przeprowadzić pierwsze spotkanie z klientem w kryzysie

//Jak przeprowadzić pierwsze spotkanie z klientem w kryzysie

Jak przeprowadzić pierwsze spotkanie z klientem w kryzysie

Pierwsze spotkanie_web

Już w najbliższy poniedziałek, 24 sierpnia o godzinie 20.00, czeka nas kolejne bezpłatne szkolenie internetowe zatytułowane „Jak przeprowadzić pierwsze spotkanie z klientem w kryzysie” 

Ze szkolenia dowiesz się:
Jak poprowadzić pierwsze spotkanie z klien­tem w kryzysie, o co zadbać, co jest szczególnie ważne i na co musisz zwrócić uwagę
Jak rozmawiać z klientem i jakie infor­macje powinieneś zebrać — poznasz niezbędną checklistę
W jaki sposób usys­tem­aty­zować zdobyte informacje, by prawidłowo zdiagnozować problem klienta
Co jest ważne dla klienta w kryzysie na pierwszym spotkaniu, by zde­cy­dował się na dal­szą współpracę
Poznasz nowe narzędzie diagnostyc­zne — Formularz Oceny Selektywnej — oraz będziesz miała/miał możliwość jego otrzymania

Dodatkowo, jak zawsze będziecie mieli szansę na zdobycie cennych nagród w konkursach.

Link do rejestracji: http://w1.coachingkryzysowy.pl/lp1

By | 2015-08-23T12:41:57+00:00 23 sierpnia 2015|szkolenia|0 Comments

About the Author:

Psycholog, interwent kryzysowy, certyfikowany i akredytowany coach kryzysowy, trener biznesu i rozwoju osobistego. Współtwórczyni marki Coaching Kryzysowy i Prezes Polskiego Towarzystwa Coachingu Kryzysowego. Specjalizuje się w pracy z osobami w kryzysie. Pomagam ludziom radzić sobie kryzysami, odzyskiwać równowagę, wewnętrzny spokój i energię, które zostały utracone w wyniku problemów, trudności i kryzysów emocjonalnych.

Leave A Comment

Pin It on Pinterest

Share This

Bezpłatne szkolenie video: "Jak pokonać STRES w codziennym zyciu i przestać się zamartwiać?"

Aby uzyskać dostęp do bezpłatnych szkoleń video, webinarów i dodatkowych materiałów edukacyjnych zapisz się na naszą listę. 

Gratulujemy! Zostałeś dodany lub dodana do listy. Właśnie wysłaliśmy do Ciebie e-mail z informacjami. Jeśli nie znajdziesz go w skrzynce odbiorczej sprawdź folder "Spam".