Dla kogo jest przeznaczone szkolenie Coaching Kryzysowy™ (wersja SL)?
3-dniowe szkolenie stacjonarne (+ szkolenie on-line) przeznaczone jest dla osób, które nie chcą lub nie mogą wziąć udziału w całym cyklu szkoleniowym Akademii Coachingu Kryzysowego™, a chcą zdobyć kompetencje i certyfikat Coacha Kryzysowego™.
Jaka jest różnica między tym szkoleniem, a Akademią Coachingu Kryzysowego™?
Są dwie ważne różnice:
- Akademia, to kompletny cykl zawierający 4 moduły szkoleniowe (w tym Coaching Kryzysowy™), a szkolenie Coaching Kryzysowy™ to pojedyncze szkolenie będące po prostu odpowiednikiem jednego modułów Akademii,
- Uczestnik 3-dniowego szkolenia „Coaching Kryzysowy™”, aby uzyskać certyfikat Coacha Kryzysowego™ MUSI posiadać certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie coachingu klasycznego oraz dyplom psychologa (lub skończyć kurs z podstaw psychologii i zdać egzamin) oraz musi zdać stosowne egzaminy. Warunki certyfikacji są dokładnie takie same jak w przypadku Akademii (kliknij tutaj, aby poznać warunki certyfikacji)
Jaki jest program tego szkolenia?
Program szkolenia jest dokładnie taki sam jak w przypadku modułu „Coaching Kryzysowy™” Akademii i obejmuje m.in. następujące zagadnienia:
Moduł Wprowadzający
- Postawy coachingu – powtórka – o tym czym jest coaching, jaka jest struktura sesji oraz o podstawowych zasadach pracy z klientem.
- Podstawy komunikacji i funkcjonowania człowieka
- Podstawy psychologii osiągania celów
- Poziomy funkcjonowania człowieka
- Metamodel językowy
Moduł I – Psychologia Kryzysu
- Czym jest kryzys, jak się objawia, z czym się wiąże, jak go rozpoznawać
- Wstęp do diagnozy kryzysu: jakie są rodzaje, obszar i źródła kryzysów z którymi możesz mieć do czynienia w pracy z klientami
- Co się dzieje w mózgu osoby przeżywającej kryzys i jakie różnice indywidualne szczególnie warto wziąć pod uwagę pracując z osobą w kryzysie
- Jaka jest dynamika kryzysu i przez jakie etapy przechodzi osoba będąca w kryzysie
- Wsparcie w kryzysie i jego rola
- Praca z emocjami w kryzysie
- Techniki i strategie pracy z klientem w kryzysie
- Psychologia stresu – stres chroniczny a kryzys
Moduł II – Podstawy Interwencji Kryzysowej
- Wstęp do interwencji kryzysowej
- Podstawowe zasady interwencji kryzysowej
- Po czym poznaje kryzys – wskaźniki fizjologicznych, emocjonalnych, behawioralnych i poznawczych
- Jak wygląda sposób pracy z klientem w zależności od etapu kryzysu na jakim jest
- Jakie czynniki osobowościowe wpływają na sposób przechodzenia kryzysu
- Modele interwencji kryzysowej
- Struktura interwencji kryzysowej
Moduł III – Coaching Kryzysowy
- Podstawy interwencji kryzysowej w pracy coacha
- Zasady, kompetencje i umiejętności w coachingu kryzysowym
- Psychologia i struktura coachingu kryzysowego
- Rodzaje interwencji
- Pierwsze spotkanie z osobą w kryzysie, czego muszę się dowiedzieć, jakie informacje zebrać – schemat pracy
- Jak wykorzystać kryzysy do rozwoju
- Higiena pracy coacha z klientem w kryzysie
- Materiały dodatkowe – psychoedukacja
Jaki jest termin najbliższego szkolenia?
Termin najbliższego szkolenia: 27 – 29 październik 2017 r.
Miejsce: Warszawa
Jaka jest wysokość inwestycji?
Koszt udziału w 3-dniowym szkoleniu stacjonarnym to 2 470 PLN (brutto).
W ramach opłaty uczestnik otrzymuje:
- udział w szkoleniu stacjonarnym,
- materiały szkoleniowe,
- 12-miesięczny dostęp do platformy e-learningowej z dodatkowymi materiałami szkoleniowymi,
- kawa, herbata, ciastka w przerwach cateringowych,
- pełny proces certyfikacji (łącznie z egzaminem i wydaniem certyfikatu.