ACK | Szkolenie Coaching Kryzysowy™ (wersja SL)

/ACK | Szkolenie Coaching Kryzysowy™ (wersja SL)
ACK | Szkolenie Coaching Kryzysowy™ (wersja SL) 2017-08-08T18:14:23+00:00

Dla kogo jest przeznaczone szkolenie Coaching Kryzysowy™ (wersja SL)?

3-dniowe szkolenie stacjonarne (+ szkolenie on-line) przeznaczone jest dla osób, które nie chcą lub nie mogą wziąć udziału w całym cyklu szkoleniowym Akademii Coachingu Kryzysowego™, a chcą zdobyć kompetencje i certyfikat Coacha Kryzysowego™.

Jaka jest różnica między tym szkoleniem, a Akademią Coachingu Kryzysowego™?

Są dwie ważne różnice:

  1. Akademia, to kompletny cykl zawierający 4 moduły szkoleniowe (w tym Coaching Kryzysowy™), a szkolenie Coaching Kryzysowy™ to pojedyncze szkolenie będące po prostu odpowiednikiem jednego modułów Akademii,
  2. Uczestnik 3-dniowego szkolenia „Coaching Kryzysowy™”, aby uzyskać certyfikat Coacha Kryzysowego™ MUSI posiadać certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie coachingu klasycznego oraz dyplom psychologa (lub skończyć kurs z podstaw psychologii i zdać egzamin) oraz musi zdać stosowne egzaminy. Warunki certyfikacji są dokładnie takie same jak w przypadku Akademii (kliknij tutaj, aby poznać warunki certyfikacji)

Jaki jest program tego szkolenia?

Program szkolenia jest dokładnie taki sam jak w przypadku modułu „Coaching Kryzysowy™” Akademii i obejmuje m.in. następujące zagadnienia:

Moduł Wprowadzający

  • Postawy coachingu – powtórka – o tym czym jest coaching, jaka jest struktura sesji oraz o podstawowych zasadach pracy z klientem.
  • Podstawy komunikacji i funkcjonowania człowieka
  • Podstawy psychologii osiągania celów
  • Poziomy funkcjonowania człowieka
  • Metamodel językowy

Moduł I – Psychologia Kryzysu

  • Czym jest kryzys, jak się objawia, z czym się wiąże, jak go rozpoznawać
  • Wstęp do diagnozy kryzysu: jakie są rodzaje, obszar i źródła kryzysów z którymi możesz mieć do czynienia w pracy z klientami
  • Co się dzieje w mózgu osoby przeżywającej kryzys i jakie różnice indywidualne szczególnie warto wziąć pod uwagę pracując z osobą w kryzysie
  • Jaka jest dynamika kryzysu i przez jakie etapy przechodzi osoba będąca w kryzysie
  • Wsparcie w kryzysie i jego rola
  • Praca z emocjami w kryzysie
  • Techniki i strategie pracy z klientem w kryzysie
  • Psychologia stresu – stres chroniczny a kryzys

Moduł II – Podstawy Interwencji Kryzysowej

  • Wstęp do interwencji kryzysowej
  • Podstawowe zasady interwencji kryzysowej
  • Po czym poznaje kryzys – wskaźniki fizjologicznych, emocjonalnych, behawioralnych i poznawczych
  • Jak wygląda sposób pracy z klientem w zależności od etapu kryzysu na jakim jest
  • Jakie czynniki osobowościowe wpływają na sposób przechodzenia kryzysu
  • Modele interwencji kryzysowej
  • Struktura interwencji kryzysowej

Moduł III – Coaching Kryzysowy

  • Podstawy interwencji kryzysowej w pracy coacha
  • Zasady, kompetencje i umiejętności w coachingu kryzysowym
  • Psychologia i struktura coachingu kryzysowego
  • Rodzaje interwencji
  • Pierwsze spotkanie z osobą w kryzysie, czego muszę się dowiedzieć, jakie informacje zebrać – schemat pracy
  • Jak wykorzystać kryzysy do rozwoju
  • Higiena pracy coacha z klientem w kryzysie
  • Materiały dodatkowe – psychoedukacja

Jaki jest termin najbliższego szkolenia?

Termin najbliższego szkolenia: 27 – 29 październik 2017 r.
Miejsce: Warszawa

Jaka jest wysokość inwestycji?

Koszt udziału w 3-dniowym szkoleniu stacjonarnym to 2 470 PLN (brutto).

W ramach opłaty uczestnik otrzymuje:

  • udział w szkoleniu stacjonarnym,
  • materiały szkoleniowe,
  • 12-miesięczny dostęp do platformy e-learningowej z dodatkowymi materiałami szkoleniowymi,
  • kawa, herbata, ciastka w przerwach cateringowych,
  • pełny proces certyfikacji (łącznie z egzaminem i wydaniem certyfikatu.
Aby zarezerwować miejsce na szkoleniu kliknij tutaj.

Pin It on Pinterest

Share This